Pięć ćwiczeń z mini bandem na górne partie ciała

Dzisiaj trening z mini bandem. Zobaczycie po nagraniach, że dał mi wiele radości, mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Zaczynamy.

Ćwiczenie 1

Gumę trzymamy w dłoniach, jedną kładziemy na bark, ramię (lub gdzie nam wygodniej) przeciwnej ręki, drugą dłoń prostujemy w łokciu. Czujemy jak pracuje triceps, u mnie dodatkowo przepona 😉

ezgif.com-video-to-gif

Ćwiczenie 2

Stajemy w wykroku, lub klękamy na kolanie, guma zaczepiona o stopę, chwytamy ją dłonią i przyciągamy do siebie uginając rękę w łokciu.

ezgif.com-video-to-gif (1)

Ćwiczenie 3

Stoimy w lekkim rozkroku. Unosimy na wysokość barków wyprostowane w łokciach ręce. Dłonie skierowane do siebie wewnętrzną częścią. Oddalamy je od siebie napinając gumę.

ezgif.com-gif-maker

Ćwiczenie 4

Pozycja jak poprzednio, ale unosimy ręce nad głowę, i przed siebie. W momencie, kiedy nasze ramiona znajdują się nad głową możemy ugiąć ręce w łokciach i ściągnąć też za głowę (wersja 2).

ezgif.com-video-to-gif
Wersja 1
ezgif.com-video-to-gif (1)
Wersja 2

Ćwiczenie 5

Wiosłowanie stojąc. Jedną stronę banda trzymamy w dłoniach, drugą zaczepiamy o stopy, wykonujemy skłon, po czym przenosimy łokcie w tył spinając łopatki. Brzuch spięty, nie wyginamy odcinka lędźwiowego, głowa przedłużeniem kręgosłupa, nie zadzieramy jej wysoko.

ezgif.com-video-to-gif

Na początek każde ćwiczenie wykonujemy po 10 powtórzeń i lecimy trzy obwody złożone z tych 5 ćwiczeń. Pamiętaj o rozgrzewce. Siła jest kobietą! Do dzieła.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: