Agrafka sposobem na ładne piersi. Cztery ćwiczenia na górne partie ciała.

Kolejna część ćwiczeń z agrafką, tym razem na górne partie naszego ciała. Jak ćwiczyć barki z agrafką? Jakie są najlepsze ćwiczenia z agrafką na ramiona oraz po co ćwiczyć z agrafką? Spróbuję rozwiać Wasze wątpliwości.

W poprzednim wpisie pokazałam Wam najlepsze ćwiczenia na uda z agrafką, a także uprzedziłam, że agrafką służy nam jedynie do wzmocnienia naszego ciała i poprawy stabilizacji. Bardzo sceptycznie podchodzę do zagadnienia budowania siły za pomocą agrafki. Według mnie takie efekty można zauważyć jedynie na początku swojej przygody z urządzeniem. Z czasem nasze mięśnie przyzwyczajają się do oporu, jakie stawia urządzenie i ratować się możemy zwiększając liczbę powtórzeń, albo pracując na fazach ruchu mięśni. Myślę, że istotne znaczenie będzie miała faza izometryczna, czyli taka w której nie zmienia się długość mięśnia (jak w przypadku koncentrycznej i ekscentrycznej), lecz jego stałe napięcie. I takich efektów po ćwiczeniach z agrafce realnie możemy się spodziewać. Poniżej przedstawiam Wam gotowy, przykładowy zestaw ćwiczeń z agrafką na górne partie ciała. Na początek proponuję wykonać wszystkie ćwiczenia w trzech seriach po 10 powtórzeń.

I. Ściskanie agrafki

Dłonie zaplatamy na pierścieniu łączącym oba uchwyty. Końce przyrządu trzymamy pod łokciami i próbujemy ścisnąć. Mięśnie obręczy barkowej dadzą o sobie znać.

 

II. Ściskanie agrafki przed sobą

Spinamy całe ciało, barki wędrują do dołu i do tyłu. łapiemy za końce agrafki i zbliżamy je do siebie, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie możemy sobie utrudnić cały czas trzymając agrafkę w lekkim napięciu i dociskać jej końce.

 


III. Agrafka na smukłe ramiona

Urządzenie opieramy o udo. Przedramię ręki opieramy o jeden z końców i dociskamy.

 

IV. Ściskanie agrafki nad głową

Barki opuszczone, łopatki ściągnięte. Unosimy ramiona do góry i zbliżamy do siebie końce agrafki.

 

 

ĆWICZENIA NA NOGI I POŚLADKI Z AGRAFKĄ!

Jedna myśl na temat “Agrafka sposobem na ładne piersi. Cztery ćwiczenia na górne partie ciała.

Dodaj własny

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: