Agrafka – Twoja pupa tego pragnie. Sześć ćwiczeń na dolne partie ciała

Babeczki przychodzę dzisiaj do Was z ekstra urządzeniem! Możecie je mieć już za około 20 złotych i ćwiczyć z jego pomocą w domu, nawet przeglądając media społecznościowe lub śledząc przygody ulubionych bohaterek seriali. Mowa o agrafce, zwanej też motylkiem.

Działanie agrafki polega na oporze, który urządzenie stawia, a który musimy pokonać ściskając je. Nie czarujmy się, siły na nim nie zrobimy. Co dają ćwiczenia z agrafką? Poprawiają wytrzymałość i przede wszystkim stabilizację. Jak się okazuje ćwiczenia z agrafką są nie lada wyzwaniem nawet dla miłośników siłowni z wieloletnim stażem. Jak ćwiczyć z agrafką uda? Jakie ćwiczenia z agrafką wybrać na dolne partie ciała? A może interesują Cię ćwiczenia z agrafką na pośladki? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej. Każde ćwiczenie na początek wykonajmy po dziesięć powtórzeń trzy razy. Z przerwą 40 sekundową.

I. Ściskanie agrafki w leżeniu

Ramiona urządzenia opierają się na wewnętrznej stronie kolan. Wykonujemy spięcie tak, aby kolana zbliżyły się do siebie.

II. Odwodziciele

Agrafkę układamy w ten sposób, aby końce urządzenia opierały się na wewnętrznej części kolan. Siłą mięśni nóg staramy się przybliżyć do siebie ramiona urządzenia.

III. Ściskanie agrafki zewnętrzną częścią uda 

Prawe ramię agrafki opieramy o zewnętrzną część kolana. Przytrzymujemy przyrząd ręką, aby się nie wyślizgnął. Zewnętrzną stroną uda dociskamy do podłogi.

IV. Ściskanie agrafki stojąc

Agrafkę umieszczamy między kolanami, zbliżamy je do siebie i oddalamy.

DSC_0062

V. Przysiady z agrafką

Agrafkę umieszczamy między kolanami, tak jak wcześniej. Stopy rozstawione na szerokość bioder. Już stojąc lekko dociskamy ramiona agrafki do siebie, aby urządzenie nie wypadło. Schodzimy do półprzysiadu. Zostajemy w takiej pozycji i ściskamy agrafkę mocniej. Zatrzymujemy na dwie sekundy i oddalamy uda od siebie. Możemy wrócić do pozycji wyjściowej, albo ćwiczyć w półprzysiadzie.

VI. Krzesełko przy ścianie

To ćwiczenie polecam osobom, które już zaprzyjaźniły się z agrafką, ponieważ jest ono wymagające – siły i precyzji. Przyjmujemy pozycję krzesełka, czyli wykonujemy przysiad przy ścianie, stopy tworzą kąt prosty z kolanami, ręce układamy na udach, plecy oparte o ścianę. Ramiona agrafki znajdują się między wewnętrzną częścią kolan. Kiedy potrafimy utrzymać taką pozycję mocno ściskamy agrafkę.

 

Ćwiczymy z agrafką górne partie ciała! Nie możesz tego ominąć!

Jedna myśl na temat “Agrafka – Twoja pupa tego pragnie. Sześć ćwiczeń na dolne partie ciała

Dodaj własny

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: