Lekcja 2 Kiedy pupa nie chce współpracować…

Halo halo Babeczki! Ten wpis jest tylko dla nas! Ćwiczymy, ćwiczymy i nic, albo nie ćwiczymy i też nic. Co zrobić kiedy lato tuż tuż? Wykorzystajmy nasze domowe czynności i połączmy je z treningiem!

Po lekcji pierwszej przyszła pora na drugą propozycję z cyklu ćwiczeń domowych dla osób początkujących.

Zamiast stać bezużytecznie w łazience ze szczoteczką do zębów możemy poćwiczyć nasze pośladki. Proponuję wznosy nóg w oparciu o umywalkę, blat, męża, kochanka czy co tam mamy pod ręką.

 

Spinamy mocno brzuch, uginamy nogę w kolanie i podnosimy  ją do góry. Musimy w górze mocno spiąć pośladek i zatrzymać na kilka sekund, po czym nogę opuszczamy. Na początek  proponuję wykonać po pięć takich wznosów na każdą nogę. Biodra trzymamy stabilnie, nie kręcimy nimi, miednica w stałym położeniu. Napięcie mięśnia pośladkowego musimy wywołać same. I gotowe!

Lekcja trzecia naszych ćwiczeń już za dwa tygodnie we wtorek. Jeśli chcecie o niej pamiętać obserwujcie mój profil na Facebooku – jak zawsze będzie przypominajka.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: