Od czego zacząć?

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Z jednej strony chciałabyś coś ze sobą zrobić, ale z drugiej nie wiesz od czego zacząć? Miałaś iść z koleżanką i nawet oglądałaś już w sklepie sportowe stroje, ale koleżanka się rozmyśliła. Boisz się, że jesteś świeżakiem i inni będą się śmiać, albo że nie będziesz wiedziała co robić na siłowni? Czas leci a Ty zamiast zmieniać stroje na mniejsze zmieniłaś zamiar i odkładasz noworoczne postanowienia na później…

backlit clouds dawn dusk
Photo by Pixabay on Pexels.com
  1. Weź jasno określ swój cel. Czy chcesz schudnąć? Przytyć? Co właściwie chcesz osiągnąć? Od razu uprzedzę, że chudnięcie z jednej partii ciała jest MITEM. Laska no wybacz, jak przybierasz kilogramów to nie tylko w uszach, ale też w prawym palcu u lewej nogi no i czasem nawet w biodrach i udach. Jeśli więc chudniesz – schudniesz zewsząd – cycki lecą najpierw, nie czaruj się, że u Ciebie będzie inaczej, bo niby czemu masz mieć lepiej? 😉
  2. Bądź ze sobą szczera. Jeśli chcesz schudnąć, przyznaj to przed sobą i zacznij o siebie walczyć. Uważasz, że masz nadbagaż kilogramów? No to zamiast słów o chęci wyrzeźbienia się mów, że jesteś puchatą kuleczką i chcesz się pozbyć swej puchatości. Ja byłam sympatycznym pączkiem albo ptysiem, to zależy, z której strony spojrzeć 😉

    color colour fitness health
    Photo by Pixabay on Pexels.com
  3. Nie panikuj, bo stres nie jest naszym przyjacielem… Nie możesz zafiksować się na punkcie swojej wagi, bo jeśli nie będziesz widziała spadających kilogramów wszystko się posypie, a ułożenie puzzli przyjdzie Ci z większym trudem…
  4. Pokochaj się i pozbądź się kompleksów, no jest jak jest, co zrobisz? Może być tylko lepiej, przecież najważniejszą decyzję czyli nazwanie problemu i określenie swojego celu masz za sobą
  5. Zmierz się i zrób sobie zdjęcie – oj cicho nie marudź. Zachowaj je dla siebie, bo będziesz później żałować, że tego nie zrobiłaś. Przecież nie mówię, żebyś chwaliła się nim na Fejsie czy magazynie modowym – na to przyjdzie czas 🙂

    woman measuring her waist
    Photo by rawpixel.com on Pexels.com
  6. No to jeśli już masz poukładane na półkach w głowie możesz założyć swój dzienniczek, w którym będziesz regularnie zapisywać postępy, treningi, centymetry, świetnie byłoby notować co i o której godzinie jesz (wiem, że dla części nas jest to nierealne, ale może jest z nami ta druga część, która notować może, ale brak jej chęci), możesz opisywać swój nastrój i zapisywać jakieś uwagi itd.

    beverage blank blank space brown
    Photo by Pixabay on Pexels.com
  7. Jesteś już pełna energii i zapału, aby wyjść z domu i zacząć się ruszać? Świetnie! Więc przyszła pora na zakup sportowego stroju i butów. Przygotowałam dla Ciebie ściągawkę potrzebnych, przydatnych i zbędnych rzeczy na siłowni.
  8. Wszystko gotowe. Teraz możemy wybrać najlepszą siłownię dla Ciebie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: