Mój przykładowy dzienny jadłospis!!!

             Słuchajcie od razu powiem, że jestem na redukcji, więc spożywam mniej kalorii niż powinnam. Żyję dosyć intensywnie i regularnie trenuję, niektórzy twierdzą, że za ostro, dlatego to, ile jem dopasowane jest wyłącznie do mnie. Obecnie przyjmuję około 1900 kcal dziennie w czterech posiłkach. Piję dużo wody, jem warzywa, owoce, ach no i oczywiście jem regularnie i nie podjadam między posiłkami 🙂 Jak nie zapominać o piciu wody? Hm… Przyznam, że miałam z nią problem, ale potraktowałam to jako wyzwanie i w każdym pokoju mam kubki z wodą, dzięki temu nie ma szans, że oglądając film czy czytając książkę nie łyknę 🙂
Czy wsuwam słodycze? Czasem tak, ale to „czasem” nie wynika z tego, że ograniczam się, lecz z braku chęci. Serio, jestem ciasteczkowym potworkiem i pochłonęłabym niezmierzone pokłady słodyczy, a szczególnie czekolady z orzechami, choć w sumie każda wchodzi… Nie do wiary, że mając dobrze określoną liczbę makroskładników nie głodzimy się, więc nie mamy ochoty na słodkie. Jedyną słodkością, bez której trudno mi się obyć są koktajle i pieczone jabłka z orzechami, ale na nie przyjdzie pora w kolejnym wpisie. Oczywiście mówię o słodkościach spożywczych, bo tych innych to wiece… no tego, nie wypada mówić 😉
Poniżej pokazuję Wam, co jem, a jedząc takie posiłki nie jestem głodna. Klikając w linki zobaczycie, że nie są to wcale mizerne porcyjki 😉 Każdy z tych posiłków może stanowić bazę wyjściową, którą okrasicie swoimi pomysłami. Mi brakowało w necie takiego podziału makro, jaki był mi potrzebny oraz dużych porcji. Nie sposób zjeść awokado i zapchać się tłuszczami. Tylko ile na takim awokado pojedziemy… No właśnie 🙂

POSIŁEK I
Śniadanie

omlet 

POSIŁEK II
Drugie śniadanie/ Obiad

koktajl białkowy

POSIŁEK III
Obiad/ Podwieczorek

Pierś z kurczaka

POSIŁEK IV
Kolacja

Tuńczyk z makaronem

Drugi i trzeci posiłek mają zbliżoną, a niekiedy taką samą wartość makroskładników, więc jeśli szkoda mi czasu na robienie posiłków i wymyślanie, jem po prostu dwa razy do samo. Obserwujcie i bądźcie czujni, bo w kolejnych wpisach podam Wam swoje menu na następny dzień. Miłego czytania!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: