12 minutowy trening !!!

Częstym ograniczeniem, które uniemożliwia nam pójście na siłownię jest czas, a w zasadzie jego brak. Wychodząc naprzeciwko wszystkim, których wskazówki zegarków pędzą nawet po ich cofnięciu, proponuję szybki, ale jednocześnie wyczerpujący trening. Od uczucia satysfakcji dzieli nas tylko 12 minut. 

Nie ma liczenia rund, przerw i odpoczynku. Ustawiamy na stoperze 12 minut i do końca ciśniemy 3 ćwiczenia kolejno po sobie. Proponuję zestaw, który wypróbowałam na sobie i wiem, że daje w kość:

I. sumo przysiad z  kettlebell x20 powtórzeń (stajemy na dwóch stepach ustawionych obok siebie, jedną nogą na jednym stepie i drugą na drugim, ciężarek dobieramy tak, abyśmy naprawdę go poczuli)
II. padnij powstań – x7
III. 12 cal na wioślarzu

I tak w kółko przez 12 minut. Jeśli mamy czas i siły, po tych 12 minutach możemy poćwiczyć jeszcze brzuszek.

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: