Przykładowy trening na redukcję

Kochani,

Dzisiaj pokazuję Wam krótki trening na redukcję tkanki tłuszczowej. Zaczynamy bez gadania:

Przez 15 minut wykonujemy:
5 zarzutów/1 minuta
6 padnij powstań przez boxa/ 1 minuta

Nie ma przerwy między seriami, ani ćwiczeniami. Ćwiczenia staramy się wykonać szybko, ponieważ czas, który  zostanie nam do końca minuty jest naszą przerwą. Im szybciej zrobimy zarzuty, tym dłużej będziemy odpoczywać.

Po tych 15 minutach odpoczywamy 5 minut, a następnie wykonujemy 5 serii po 3 ćwiczenia:

  • rzuty piłką do góry o ścianę (wall ball shots),
  • martwy ciąg sumo z uniesieniem sztangi do brody (sumo deadlift high pool)
  • skakanka

Każde ćwiczenie wykonujemy przez minutę. Między kolejnymi stacjami mamy około 10 sekund na przejście. Dopiero po 3 ćwiczeniach minutkę odpoczywamy. Idealnie będzie, jeśli wykicamy 5 takich serii, ale każdy mierzy się ze sobą i być może po dwóch będzie dość 🙂 Każdy dopasowuje ciężar do własnych możliwości. Trening przy większy obciążeniu będzie oczywiście trudniejszy ze względu na krótszy odpoczynek – w pierwszym secie.

A na końcu, tak się bawimy…

TUTAJ inny trening, który możemy mieszać.

received_306068423274119

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: