Jak wyszczuplić łydki?

Halo halo, jak tam postanowienia noworoczne? Czy wraz ze styczniem skończą się również one? 😀 Miesięczne karnety na siłownię zakupione i co dalej? Nowy Rok dawna Ty? Sezonowi aktywni do kiedy chodzicie na siłownię? Moglibyście już zaprzestać, bo trochę tłumnie w styczniu się zrobiło, a przecież i tak w lutym dacie sobie spokój, później zmobilizujecie się przed świętami, wiadomo akcja wiosna, no i latem z uwagi na bikini, a później wiadomo zimowy sen i zryw w sezonie sylwestrowym i roczek zleci 🙂

Ale wracamy szybciutko do tematu, bo on zawraca również moją głowę… Łydki to trudna partia mięśniowa, trudna bo tak naprawdę w codziennym życiu jest mało aktywizowana, my babeczki pracujemy nimi chodząc w butach na obcasach i w zasadzie to by było na tyle. Jeśli chodzi o inne wrażliwe miejsca jak uda, brzuch i tyłek bardzo fajnie można sobie poprawić ich wygląd. Natomiast z łydkami mamy problem. No bo z jednej strony trenując je spowodujemy wzrost mięśni, z drugiej – odpuszczając trening będziemy mieć efekt sflaczałej łydki, czego nie chcemy, więc może wybierzmy coś pomiędzy. Moim zdaniem jest to szczególnie uwarunkowana genetycznie część ciała i koniec. Jak usłyszałam, albo ma się łydę, albo łydkę i coś w tym jest. Natury nie zmienimy, chociaż oczywiście możemy pracować nad kształtem i estetyką naszych łydek, ale ja przestałam się łudzić, że będę mieć super chude łydki, no niestety tak jak chudych ud nie będę mieć, tak również i łydek, więc drogie Panie musimy zaakceptować pewne uwarunkowania genetyczne i typ sylwetki jaką posiadamy. Ejże, głowy do góry, bo akceptacja nie oznacza rezygnacji z ćwiczeń i załamywania rąk! 🙂 Myślę, że jest dla nas i naszych łydek nadzieja, bo przecież gdy spalamy tłuszcz, spalamy go zewsząd z łydek również, a gdy już nie mamy tam zbyt wiele tkanki tłuszczowej myślę, że dobrym sposobem na wysmuklenie łydek jest ich rolowanie i rozciąganie. Podobno długie biegi, spacery i skakanka także korzystnie wpływają na tę część ciała. Często po całym dniu mamy opuchnięte łydki i wtedy możemy poprawić ich ukrwienie za pomocą nawet prostych domowych ćwiczeń jak wspięcia na palce, unoszenie pięt do góry w pozycji siedzącej , dobrym pomysłem może być oczywiście masaż.

Nie jestem trenerem, ani dietetykiem, ale powiem Wam co zaobserwowałam. Ćwiczę nie od dziś, ani nie od wczoraj i u mnie jest to najtrudniejsza do poprawy część ciała. Próbowałam różnych rzeczy i oczywiście wraz z utratą tkanki tłuszczowej obwód łydki fajnie się zmienia, ale genetyki nie przeskoczymy. U mnie proces rzeźbienia łydek był długotrwały, więc możliwe, że i u Was efekty nie przyjdą natychmiast. Jeśli masz skłonności to bardziej obfitych łydek czy ud to niestety chudziną nie będziesz. Jak ja trenuję łydki? Nijak… Po prostu ich nie ruszam, nie ćwiczę mięśni łydek w izolacji, nie poświęcam im osobnych ćwiczeń, po to, aby zapobiec ich rozrostowi. Mięśnie łydek pracują podczas wykonywania ćwiczeń na inne partie ciała więc ja nie mam potrzeby, aby dodatkowo je stymulować. Efekty całkowitej rezygnacji z aktywizowania mięśni łydek będą widoczne chociażby, gdy założymy buty na obcasie – amebiczno-galaretowaty wygląd gwarantowany. A przecież nie o to nam chodzi. Kochane moje nie uważacie, że lepiej wygląda nawet ciut większa łydka, ale jędrna, wyrzeźbiona niż chuda i trzęsąca się? A no właśnie więc pracujemy nad tym co posiadamy i już, bez marudzenia i marzeń o chudych nogach 🙂

Tutaj pracujemy nad brzuszkiem, a tutaj znajdziecie moją top listę ćwiczeń na jędrną pupę oraz garść informacji o barkach.

Jedna myśl na temat “Jak wyszczuplić łydki?

Dodaj własny

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: