I. Moich początków część I, czyli pączek rządzi :)

Nigdy nie byłam chudym dzieckiem, ale apogeum swojego idealnego kształtu - czyli kuli osiągnęłam w 2015 roku. Pewnie ciekawi Was, co skłoniło mnie do pracy nad własnym ciałem. Co takiego się wydarzyło, że zdecydowałam się postawić swoje pierwsze kroki na siłowni - w miejscu zupełnie mi obcym, na myśl o którym miałam dreszcze. Nie wiedziałam,... Czytaj dalej →

Reklamy
Wyróżniony wpis

Lekcja 2. Uczymy się oddychać – zestaw ćwiczeń

Ćwiczenie numer 1 Uruchamiamy tłocznię brzuszną Leżymy na plecach, nasze mięśnie są rozluźnione. Na brzuchu trzymamy książkę. Nabieramy powietrze przez usta lub przez nos w ten sposób, aby wtłoczone powietrze uniosło książkę do góry.   Dzięki temu ćwiczeniu skupimy naszą uwagę na brzuchu, przeponie i mięśniach dolnożebrowych. Nauczmy się z nich korzystać. My kobiety (jesteśmy bardzo... Czytaj dalej →

Ninja Race Wierzchowina Cegielnia – recezja

Przed biegiem słyszałam wiele opinii na temat trasy, że jest nieznośna, że ostre podbiegi i zbiegi pompują, że teren wymagający - postanowiłam więc sprawdzić na swojej skórze i mięśniach jak jest w rzeczywistości. 27 lipca 2019 roku wystartowała kolejna odsłona Ninja Race, tym razem w Cegielni Wierzchowina. W najbliższej okolicy rzadko pojawiają się biegi ocr,... Czytaj dalej →

Trening barków dla początkujących i zaawansowanych

Czy trening mięśni naramiennych jest potrzebny również dla kobiet? Na co zwrócić uwagę podczas doboru ćwiczeń oraz jak zadbać o bezpieczeństwo barków? Chciałabyś zacząć przygodę na siłowni, ale nie znasz ćwiczeń? Z tego wpisu dowiesz się o podstawach funkcjonowania obręczy barkowej, poznasz ćwiczenia dla początkujących, jak też sekrety zaawansowanego treningu. Trening obręczy barkowej jest jednym... Czytaj dalej →

Słodki, owocowy i zdrowy – pomysł na deser

Składniki: 200 gramów mrożonych owoców leśnych pół mrożonego banana 100 ml mleczka kokosowego 1 łyżeczka chia orzechy laskowe/włoskie/ migdały 30 g odżywki białkowej u mnie waniliowa wiórki kokosowe i kilka listków mięty do dekoracji   Wykonanie Wszystko miksujemy, jeśli deser jest za gęsty dolewamy odrobinę wody.  

Kotleciki z tuńczyka

Wartości odżywcze całej porcji (8 sztuk): kcal: ok. 838,3 białko: ok. 57,9 g. tłuszcze: ok. 12,7 g. węglowodany: 61,8 g. Składniki: 2 puszki tuńczyka - około 200 g. 30 g mąki - u mnie migdałowa jajko duża łyżka majonezu lub jogurtu naturalnego dodatkowo: pół czerwonej papryki - 80 g. cebula - 100 g. natka z pietruszki,... Czytaj dalej →

Lekcja 1. Uczymy się oddychać

Kiedy ktoś pyta mnie o ćwiczenia oddechowe czuję się jak ryba w wodzie. Znacie mnie jako sportową motywatorkę, ale jestem też logopedą oraz nauczycielem emisji głosu. Można powiedzieć, że jestem logopedą, który wyćwiczy nie tylko język, ale i ciało. Chcę wyćwiczyć też Ciebie i Twoją przeponę. Jak oddychamy? Mechanizm oddychania jest bardzo prosty. Zasysamy powietrze... Czytaj dalej →

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑